F.A.Q.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren diverse betaalmethoden om uw winkelervaring zo soepel mogelijk te maken. U kunt o.a. betalen met iDEAL, PayPal, creditcard en bankoverschrijving. Voor meer details over onze betaalmethoden kunt u terecht op onze klantenservicepagina over betaalmethoden.
Als u een product wilt retourneren of ruilen, verzoeken wij u binnen 14 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice via ons retourformulier. Voor meer informatie over ons retourbeleid kunt u onze klantenservicepagina over retouren raadplegen.
Wij hebben regelmatig aanbiedingen en kortingen op geselecteerde producten. Om op de hoogte te blijven van onze nieuwste deals, kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief of onze sociale media volgen.
Meer informatie over kortingen vindt u op onze klantenservicepagina over kortingen.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op orders@foamtasticcrafts.com of door een WhatsApp-bericht te sturen naar 0638423241.
Wij streven ernaar om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze contactgegevens en meer informatie vindt u op onze klantenservicepagina

Wij werken enkel op afspraak. Omdat wij regelmatig op locatie werken, is er niet altijd iemand aanwezig in ons atelier. U kunt een afspraak maken door te bellen of een WhatsApp-bericht te sturen naar 0638423241. Daarnaast organiseren wij regelmatig open atelierdagen voor cosplayers, mixed media artists en andere creatievelingen. Deze data worden aangekondigd op onze website, via Google en onze sociale media.  Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijft op de hoogte van alle creatieve nieuwtjes.

Wij hebben een groot vast assortiment. Wanneer belangrijke merken productuitbreidingen hebben, voegen wij deze zeker toe. De nieuwste producten kunt u altijd vinden onder het kopje ‘NEW’ op onze website. De nieuwste producten kunt u altijd vinden bij NEW

Bij ontvangst van je bestelling is het belangrijk om de bijgevoegde afleverbon zorgvuldig te controleren. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan bij voorkeur via e-mail of WhatsApp. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en bestelnummer, en licht je vraag of opmerking indien mogelijk toe met foto’s. Zo kunnen wij je snel en efficiënt van dienst zijn.
Wanneer je bestelling wordt geleverd bij een Pickup-punt of locker, ontvang je van de koerier een melding met een afhaalcode of QR-code.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om deze melding tijdig te volgen en het pakket binnen de aangegeven periode op te halen.

Heb je geen code of melding ontvangen? Neem dan direct contact op met DPD Nederland:

Telefoon: 085 – 0022222 (lokaal tarief)
Openingstijden: ma-vr 08:00-17:30, za 09:00-17:00
www.dpd.com/nl/nl/contact

Wanneer een pakket niet wordt opgehaald en automatisch wordt geretourneerd, worden retourkosten door DPD in rekening gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag van je bestelling.

Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar als klein familiebedrijf kunnen wij deze kosten niet voor onze rekening nemen. Volg daarom altijd de trackinglink van DPD goed op en neem bij vragen tijdig contact met ons op. We zullen dan zeker proberen je zo goed mogelijk proberen te helpen.

Heb je geen code of melding ontvangen? Neem dan direct contact op met DPD Nederland:

Telefoon: 085 – 0022222 (lokaal tarief)
Openingstijden: ma-vr 08:00-17:30, za 09:00-17:00
www.dpd.com/nl/nl/contact

Wanneer een pakket niet wordt opgehaald en automatisch wordt geretourneerd, worden retourkosten door DPD in rekening gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag van je bestelling.

Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar als klein familiebedrijf kunnen wij deze kosten niet voor onze rekening nemen. Volg daarom altijd de trackinglink van DPD goed op en neem bij vragen tijdig contact met ons op. We zullen dan zeker proberen je zo goed mogelijk proberen te helpen.

Als je twijfelt over de ontvangen producten, neem dan eerst contact met ons op voordat je de producten gebruikt. Probeer de producten niet zelf uit, aangezien dit het recht op retour van je complete bestelling kan beïnvloeden. Bij het contact opnemen met onze klantenservice is het belangrijk om je naam, adres en bestelnummer te vermelden, en je vraag of opmerking indien mogelijk met foto’s toe te lichten. Op deze manier kunnen wij je optimaal ondersteunen.
 
Wij bieden cadeaubonnen aan die u kunt bestellen via onze webshop. U vindt ze hier
Elke cadeaubon bevat een unieke code die u kunt invoeren tijdens het afrekenen om de waarde van de bon te verzilveren. Let op: cadeaubonnen zonder code worden niet geaccepteerd. En er is ook geen resitutie mogelijk van kadobonnen..
Eventueel kunnen deze ook worden opgestuurd.
 
Oude cadeaubonnen van De Foamtastische Huiskamer zijn niet meer geldig. 
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code (indien beschikbaar) zodat je jouw pakket kunt volgen.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.
Wij doen ons best om je bestelling zorgvuldig te verpakken, maar het kan helaas gebeuren dat een pakket beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets ontbreekt. Controleer direct na ontvangst je bestelling en neem bij problemen binnen 48 uur contact met ons op via e-mail of WhatsApp. Vermeld altijd je naam, adres en bestelnummer en voeg indien mogelijk foto’s toe van de schade. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder. Indien producten op eigen risico van de klant worden verzonden heeft dit invloed op het afwikkelen van beschadigde of verloren geraakte pakketten. Dit staat bij de artikelen duidelijk aangegeven.
 
We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om het juiste product te kiezen. Daarom helpen we je graag met persoonlijk advies! Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of WhatsApp en beschrijf je project zo gedetailleerd mogelijk. Wij denken met je mee en geven advies over de beste materialen en technieken.
Voor sommige materialen kunnen wij een sample aanbieden, zodat je vooraf kunt testen of het geschikt is voor je project. Deze zijn te vinden in speciale sample kits in onze webshop.
 
Wil je een bestelling cadeau doen? In sommige gevallen kunnen we deze feestelijk verpakken. Vermeld dit svp in het opmerkingenveld van je order.

Jazeker! Volg ons op Facebook, Instagram en Pinterest voor inspiratie, creatieve tips en updates over onze nieuwste producten en workshops. Gebruik onze hashtag #befoamtastic om je creaties met ons te delen!

Het is mogelijk om online te bestellen en dan bij ons op te halen. Let op afhalen is alleen op afspraak.

Vragen over wijzigingen of aanpassingen in uw order worden alleen via WhatsApp of e-mail in behandeling genomen. Of een aanpassing of wijziging verwerkt kan worden, is afhankelijk van de status van uw order bij ons.

Voor de workshops en trainingen hebben wij een mooie en gezellige atelierruimte, en het aantal workshops wordt uitgebreid. U vindt het complete aanbod op www.workshopsgoirle.nl.
 
Voor de workshops en trainingen hebben wij een mooie en gezellige atelierruimte, en het aantal workshops wordt uitgebreid. U vindt het complete aanbod op www.workshopsgoirle.nl.
 
Onze locatie is goed te bereiken met openbaar vervoer en met de auto.
Parkeren is gratis en rondom onze locatie liggen voldoende parkeerplaatsen.
Wil je meer lezen over de bereikbaarheid van ons atelier klik dan hier.
 

Wij zijn en blijven bereikbaar voor creatieve vragen via e-mail, telefoon en WhatsApp, en natuurlijk ook tijdens de open atelierdagen die we organiseren. Schijf u in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de activiteiten.

Mocht je nog verdere vragen hebben of aanvullende informatie wensen, staan wij altijd voor je klaar
 
Met creatieve groet,
Team FoamtasticCrafts | Schmink & Cosplay | WorkshopsGoirle